Wysyłka Rowerów w Bike-SkiCenter.pl
Wysyłka rowerów zamówionych w Bike-SkiCenter.pl
- Rowery zamówione w Bike-SkiCenter wysyłamy za pośrednictwem :
- Transportu Własnego w Wersji Standard lub Premium
- Spedycją zewnętrzną : DPD , DHL , UPS
-
WAŻNE! Rowerów marki Scott i Bergamont nie wysyłamy bezpośrednio do klientów.
W celu uzgodnienia ewentualnego transportu prosimy o kontakt.
- Rowery pozostałych marek które realizujemy wysyłkowo zostaną do Państwa dostarczone „złożone częściowo” w dużym kartonie do wysyłki rowerów.
- Uwaga! W przypadku zakupu roweru UNIBIKE prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji Producenta - Karta Gwarancyjna Unibike
- Każdy rower przed wysyłką zostaje dokładnie sprawdzony, wyregulowany i skontrolowany pod względem ewentualnych wad lakierniczych. Rowery dostarczamy wyregulowane, dokładnie sprawdzone, ze zdemontowanym przednim kołem, kierownicą i pedałami. Jest to najbezpieczniejsza dla roweru forma wysyłki. Przesyłka zostaje ubezpieczona.
- Przesyłkę po odebraniu należy dokładnie obejrzeć w obecności kuriera . Skontrolować czy karton nie nosi śladów poważnych uszkodzeń (np. głębokie wgniecenia, dziury, ślady po ew. upadku). W przypadku gdy karton posiada wyżej wymienione ślady, należy zgłosić je natychmiast kurierowi, aby wpisał w protokół dostawy i sprawdzić zawartość, wyjąć rower i obejrzeć czy w okolicach gdzie karton był uszkodzony rower nie ma obić, otarć lub innych uszkodzeń.
- Jeżeli przesyłka dotarła bez zarzutu możemy rower złożyć samodzielnie lub zlecić to najbliższemu serwisowi rowerowemu. Zalecamy ten drugi wariant ze względu na możliwość zanotowania tego w karcie gwarancyjnej produktu.
- Gwarancja. Na rowery udzielana jest przez nas 24 miesięczna gwarancja z tytułu rękojmi na podstawie art. 568 § Kodeksu Cywilnego.
Dodatkowe zapisy dot. Obowiązującej gwarancji producenta znajdują się przy dostarczonej wraz z rowerem karcie gwarancyjnej (W przypadku rowerów Unibike sprzedanych wysyłkowo karta gwarancyjna zostanie wydana przez punkt na który zostanie przeniesiona gwarancja producenta. Czyt. warunki sprzedaży Unibike)
Konsument może realizować rozszerzoną gwarancję poza punktem sprzedaży (dotyczy np. gwarancji UNIBIKE) jeżeli w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży rowerów danej marki dokona dodatkowego płatnego przeglądu , po wyrażeniu zgody na takie usługi przez takowy punkt.
„Warunkiem obowiązywania Standardowej Gwarancji jest wykonanie pierwszego,
płatnego przeglądu gwarancyjnego w terminie nie późniejszym niż 30 dni od
daty zakupu roweru. Przegląd ten można wykonać w dowolnym serwisie rowerowym.
Wykonanie przeglądu musi być potwierdzone w karcie gwarancyjnej”